Wednesday, November 23, 2011

detik terindah....


Sungguh indah bila bersama
Merasa sungguh bahgia
Bersyukur pada yang esa
Di atas pertemuan ini
Ku berjanji akan setia
padamu yang ku kasihi
Marilah kita bersama
Membentuk cinta abadi
Dan walauapapun rintangan melanda
Ku harap kita kan tempuhi bersama
Seadanya kau dan ku berjauhan
Membina mahligai seindah permata
Yang kita impikan berdua selamanya
agar kita kecapi bahagia
Ku berjanji akan terima
Seadanya dirimu
Keinginanku setia padaku
Kemarilah wahai sayangku
Kan ku cium tanganmu
Sebagai tanda kaulah kekasihku
Ku berjanji akan setia
padamu yang ku kasihi
Marilah kita bersama
Membentuk cinta abadi





aku bukan menagih simpati sesiapa...yang ade dalam hati hanya kau...aku tak kesah org sekeliling nk kate apa...sampai sekarang aku stay tak mampu untuk lupakan kau...walaupun kisah ini dh berlalu hampir tiga tahun..
maafkan aku jerana terus menyayangi kau...maafkan aku kerana melukakan haty org yang engkau paling sayang..aku tak mampu untuk terus menipu  diri sendiri kerana hati aku tak pernah berubah sampai  sekarang....

No comments:

Post a Comment