Sunday, December 26, 2010

cinta abadi

aku bukan pilihanmu


MUHAMMAD RIDUAN BIN ABU
NURUL AZREEN BINTI NEN

kehadiran cintamu menyinari hidupku
kehangatan cintamu mengubatiku sepiku
kelembutan hatimu mengubati lukaku
kedamaian hatimu menyinari hidupku
belaian mengabung penawar resahku
keluhuran hatimu hanya kau kekasihku
keangungan cintamu bersama impianku
untuk hidop bersama sehingga ke akhirnya
makin membara api cintaku
KAULAH YANG SATU
KAULAH CINTAKU
tak mungkin lagi berubah hati
cinta yang suci 
CINTA ABADI


mengapa kau pergi?
mengapa kau pergi?
disaat aku mulai mencintaimu
mengharap kau menjadi kekasih hatiku
malah kau pergi jauh dari hidupku
menyendiri lagi?
menyendiri lagi?
disaat kau tinggalkan diriku pergi
tak pernah ada yang menghiasi hariku
disaat aku terbagun dari tidurku
aku inginkan dirimu
datang dan temui aku
kanku katakan padamu
aku sangat mancintai dirimu...

5 comments:

  1. emmm..comelnye..kesian kat awk..sbr la ye..mungkin ade yg ebih baik utk awk, berdoa la pada Allah, Dia lebih mengetahui..tlg doakan kebahagiaan kami ye :)

    ReplyDelete
  2. xpe2 nie sje je...skrg sy lg bhgia dr dlu.....

    ReplyDelete
  3. sorie to say but i think he not enough suitable with u...
    awak bole dpt yg plusplus better dr dea oke :D
    be strong girl !

    ReplyDelete
  4. tp lau xde angin masekn pokok akn bergoyang......tp sy tahu 2 sume dugaan...setiap yang bermula pasty akn berakhir dan setiap yg idop akn pergi jua,,,,bgitu juga dgn hbgn....sy relakan wlaupon haty rase skit sgt...mgkin dye akn rase ap yang sy rase slpas ini...

    ReplyDelete